از شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات در سیزدهمین جشنواره " تولید ملی- افتخار ملی "  با اهدای تندیس افتخار تقدیر به عمل آمد.

در سیزدهمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما که با حضور محمد رضا نعمت زاده  وزیر صنعت معدن و تجارت و معاونان وی، سید عبد الوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت معدن و تجارت ایران و دیگر مسوولان کشوری برگزار شد، از مهندس حمیدرضا کریم نژاد مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات به عنوان تولید کننده برتر با اهدای لوح تقدیر و تندیس افتخار قدردانی گردید.

گفتنی است پس از بررسی های انجام شده توسط هیات داوران، از بین 200 واحد صنعتی و تولیدی ثبت نام کننده در جشنواره، 27 واحد به عنوان واحد های تولید کننده ملی برگزیده شدند که با اهدای لوح و تندیس از آنان تقدیر به عمل آمد. 

شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصرارتباطات بزرگترین واحد تولید کننده بوردهای الکترونیک در خاورمیانه و همچنین تولید کننده صنایع روشنایی فوق کم مصرف، سیستم های حضور و غیاب، تریبون هوشمند و ... می باشد که در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته است به موفقیت های بزرگی در عرصه های داخلی و بین المللی دست یابد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا